مسلمان کیست؟ وحدت چیست؟



پیش درآمد.
قرآن بدون علی ناقص است. 
ریاضی می گوید.
عدد 19 شهادت می دهد.
تمام ساختار های ریاضی قرآن در مورد عدد ابجد ویا ترتیب آیات و سوره و عدد جزها با عدد 19 ارتباط دارند.
ولی یکی از قابل پیش بینی ترین موارد اینگونه نیست.
که البته این هم اتفاق نیست.
این مورد تعداد آیات قرآن است.
6236 آیه.
رابطه ای با 19 ندارد.
ولی 6346 رابطه دارد.
تفاوت میان 6236 و 6346 این است...
6236 + 110 = 6346
19 عدد بسم الله الرحمن الرحیم است.
یعنی کلید در گنج حکیم.
که اگر 110 نباشد این در حکمت گشوده نخواهد شد.

درآمد.
استدلالی نو در مقابل بزرگ ترین سفسطه ی تاریخ.
مولا > دوست.
پیامبر اعظم(ص) بسیاری را گرد خود جمع کرد در آخرین حج در گرمی هوا.
و فرمود؛ هرکس من دوست اویم این علی دوست اوست.
دربین افرادی که پیامبر را دوست می داشتند هم بت پرستان بودند و هم مسیحی و هم یهودی.
و هم مسلمانان.
پیامبر گرامی فرمود علی دوست است. و دوستی خود را برابر با دوستی علی قرار داد.
و چنین سخنی را در مورد هیچ کس دیگر نداشته اند.
پیامبر هیچگاه با هیچ قید تاکیدی و بی هیچ قیدی نفرمودند ابوبکر یا عمر یا عثمان و ... دوستی شان برابر با دوستی من است.
بلکه فقط در آن شرایط خاص دوستی را علی را برابر با دوستی خود قرار دادند.
اندک اندیشه ی منطقی به این سو می رود که علی شانی بسیار بالا دارد که پیامبر این چنین او را در برابر خود آورده است.
پس شایسته است هرکس از مسلمان و غیر مسلمان اگر پیامبر را به هر دلیل و به هر کرامتی و محبتی و ... دوست می دارد پس از ایشان این دوستی و عشق را به پای علی بریزد نه هیچ کسی دیگر.
و واجب است بر هر مسلمان و هر دوستی که سخن دوستش را اطاعت کند اگر به واقع دوستدار اوست.
هر مسلمان باید علی را پس از پیامبر بر گزیند چون او را پیامبر نزدیک ترین دوست خود خواند.
پس او بیش از همه می داند و بیش از همه شایسته است پس از پیامبر.
--
این استدلالی بود براساس اینکه سفسطه ی سنی ها درست است.
همانطور که مشاهده کردید و اندیشیدید فهم کردید که حتی با توجه به این سفسطه باز نمی توان از حق گریخت.
و علی همراه حق است و حق همراه علی.
(بماند که پیامبر بارها در خطبه فرموده اند هرکس پس از من غیر علی را برگزیند کافر است.
پیامبر برادران اهل سنت را نمی شناسد بلکه غیر شیعه ی علی برایش کافر است. مصلحت بینی پیامبر بالاتر از هر مجمع تشخیص مصلحتی است.)  
---------------- به نام خداوند جان و خرد
...
مسلمان کیست ؟
مسلمان کسی هست که منتظر باشد به انتظار والاترین منتظرَ.
 کسی که خداوند و رسول اعظمش (ص) و عالم آل محمد (ع) وصفش را در سه مرحله اینگونه تبیین کرده اند.
پروردگار می فرماید:
کلمه " لا اله الا الله " دژ مستحکم من است، پس هرکس داخل دژ من شود، ایمن از عذابم خواهد بود.
حضرت محمد مصطفی(ص) این حدیث قدسی را اینگونه تفسیر می کند:
ولایت علی ابن ابی طالب دژ مستحکم من است، پس هرکس داخل دژ من شود، ایمن از نفرین و عذاب من خواهد بود.
و عالم آل محمد، امام رضا(ع) در این مورد می فرماید:
... در حدیث قدسی خداوند به جدم رسول الله فرمود: کلمه ی " لا اله الا الله " دژ مستحکم من است، پس هرکس داخل دژ من شود، ایمن از عذابم خواهد بود... به شرطها و شروطها ... و من یکی از شرط ها هستم.
این یعنی دژ لا اله الا الله دروازه ای دارد و برای گذشتن از آن پذیرش ولایت لازم است.
>>> پس مسلمان تنها به شیعه تعلق می گیرد و نه به هیچ گروه و فرقه ای.
و اما موضوع وحدت میان امت اسلامی! چیست؟
نمونه ای از نوع استدلال امام رضا(ع) رانخست در این مورد بکار می بریم. یعنی الگوی استدلال براساس سخنان و مباحثات علی بن موسی الرضا(ع) است(از کتاب عیون الخبار الرضا)؛
 -اگر کسی قبول دارد که شیعه بر حق است و می داند که خداوند به پیروزی حق وعده داده است، دیگر چه نیاز به ایجاد وحدت با کفر(یعنی اهل سنت)!
- اگر هم به حقانیت شیعه شک دارد پس چرا شکش را برطرف نمی سازد ویا اینکه سنی نمی شود!
به عبارتی دیگر؛
- اگر سنی برادر اسلامی ما هست و آنها هم مسلمان به شمار می آیند پس چرا واقعه ی غدیر را اینقدر مهم می دانیم!؟
- اگر هم واقعه ی غدیر مهم است پس سنی برادر دینی ما نمی شود.
چون به طور واضح رسول الله (ص) آنها را کافر و جهنمی معرفی می کند.
پس وحدت میان اسلام و کفر چه معنا دارد؟
تعداد (کمیت) مسلمانان مورد نظر است که می خواهیم وحدت دتشه باشیم با سنی و وهابی؟
کمیت مهم است یا کیفیت؟
هردو.
ولی به تناسب.
حجه بن الحسن العسکری، بقیه الله الاعظم، به دنبال منتظرانی زیاد می گردد یا تعدادی از منتظران با ایمان و یقین بالا؟
یک میلیارد مسلمان.
313 نفر چه خصوصیاتی دارند که در بین این یک میلیارد پیدا نمی شوند؟
آیا شایسته است که تمام این یک میلیارد را مسلمان بدانیم؟
در بین این یک میلیارد داریم...
بی حجاب،
زناکار،
دزد،
حرام خوار،
ریاکار،
رباخوار،
عیاش،
مست، 
و ...
برای تک تک این موارد آیات قرآن صریح توضیح داده است.
(- برای نمونه؛
بی حجاب کسی هست که به سخنان پروردگار عالمیان بی اعتنایی می کند، یعنی کسی که سخنان خداوند را اطاعت نمی کند، پس این شخص مسلمان نیست...
سوره ی النور آیه ی 31 به وضوح بیان می دارد که تمام زنانی که مسلمان شده اند باید حجاب داشته باشند.
(تمام زنان را خطاب قرار داده است یعنی آن شبهه که می گوید حجاب را قرآن برای زنان پیامبر فقط امر کرده است را پاسخ می دهد.)
حال زنانی بی حجاب کسانی که به طور مستقیم آیات قرآن را نادیده می گیرند، مسلمان هستند؟
(یا اینکه دل پاک دارند و ظاهر مهم نیست!؟ از کوزه همان برون تراود که در اوست.))
و اما کاری که امامان انجام دادند در مقابل کفر.
-         حضرت علی (ع) هیچ گاه زمانی که شرایطی پیش می آمد که حقیقت را بگوید درنگ نمی کرد. که این را می توانید در نهج البلاغه بررسی کنید.
( تقیه هم یعنی همین. نه اینکه دروغ بگوییم و نامش را مصحلت بینی بگذاریم. تقیه یعنی صبر اختیار کردن و خود را در شرایطی قرار ندادن که مجبور باشیم حقیقت را بگوییم تا مشکلی بزرگ پیش نیاید. به همین دلیل امامان در تمام زمان های خلافت بنی امیه و عباسی به شهادت رسیدند چون جایی که باید حقیقت را می گفتند درنگ نمی کردند. درغیر این صورت می توانستند دروغ ببندند و انکار کنند تا کشته نشوند... ولی حقیقت را می گفتند و جایی که لازم نبود نمی گفتند. )
-         و دیگر کاری که بسیاری از مصلحت بینان روشنفکر مثال می آورند صلح کریم اهل بیت، حسن بن علی(ع) با معاویه است.
در این مورد باید این موضوع را در نظر بگیریم و آن سنجش میزان اهمیت یک عمل هست.
درحال حاضر ما می خواهیم برای هرکاری مصلحت بینی کنیم و دروغ مصلحتی بگوییم.
از کتمان نمره ی خراب یک دانش آموز در مقابل پدر و مادر تا تصمیمات حکومتی.
تمام این موارد را مقایسه کنید با این موضوع؛
حفاظت از نسل خاتم الانبیا یعنی حفاظت از سلسله ی اولیا الله.
مصلحت بینی امام حسن(ع) نسل ائمه اطهار را حفظ کرد.
امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، ابوالفضل العباس(ع)، علی اکبر(ع)، قاسم بن حسن(ع) و ...
و حفاظت جان اباعبدالله الحسین تا چند سال دیگر یعنی ادامه ی نسل ائمه ی اطهار تا بقیه الله الاعظم.
و جنگ امام حسن(ع) و شهادت این بزرگان - که آن زمان دوشادوش امام عصر شان بودند - به معنای نابودی کامل اسلام می بود.
حال مقایسه کنید تمام مصلحت بینی های امروزه را.
کدام مصلحت بینی به این میزان ارزش دارد؟
و در مورد دیگر امامان هم موضوع تقیه مطرح می شود که در بالا اشاره شد.
و باز وحدت میان آنهایی که حداقل نامشان مسلمان است!
آن وحدت هم باید اجاره شود ولی به تناسب ارزش.
نه اینکه تمام موضوع ولایت علی بن ابی طالب(ع) را تحت پوشش قرار دهد...
تاکید بر ولایت علی بن ابی طالب(ع) خداوند را به خشم واداشت تا جایی که تمام پیامبری محمد مصطفی(ص) در مشروط به ولایت علی بن ابی طالب می کند... در قرآن می فرماید:
سوره مائده آیه ی 67... ای رسول! ابلاغ کن آنچه در مورد علی به تو نازل کردیم که اگر این کار را به سرانجام نرسانی رسالتت را به انجام نرسانده ای و تمام زحماتت فنا می شود... و از نفاق آنان(اشاره به ابوبکر و عمر و عثمان) در پناه ما خواهی بود و قطعا خداوند کافران و گمراهان را هدایت نخواهد کرد.
امروزه در مورد آیات قرآن هم برخی نادان و بی خرد مصلحت بینی می کنند.
و در زمان عید غدیر خم این آیه را به طورکامل استفاده نمی کنند!
-          آیا ما بهتر مصلحت بینی هستیم یا خداوند؟
اگر مصلحت اسلام چیزی دیگری بود خداوند اینگونه و با این شدت این آیه را نازل نمی کرد.
از طرفی وحدت شعار شیعیان شده است... در صورتی که سنی ها اینگونه که ما در ایران دم از وحدت می زنیم در کشور های عربی چنین نیستند.
نمونه ی بارز آن محاصره ی مداوم شیعیان در عربستان سعودی.
ولی با این وجود باید وحدت باشد ولی فقط در مقابل یهود و نصاری. (که خداوند در قرآن بارها اشاره می کند به اینکه از یهود دشمن تر به قرآن و اسلام نمی یابید...)
نه تا آنجایی که آن قدر دم از وحدت مسلمانان بزنیم که جوانان شیعه در این باره به شک بیفتند و به واقع سنی ها را برادران خود بدانند.
و فاجعه ی عظیم اینکه بگویند مسلمان بعد شیعه!
سنی هم مسلمان است.
و بگویند اول پیامبر... بعد شیعه!
در صورتی که خود پیامبر فرمود نخست علی بعد من.
حضرت رسول فرموده اند:
من شهر علم هستم و علی دروازه ی این شهر است.
... هرکس بخواهد به من برسد باید از گذرگاه و ایستگاه علی ابن ابی طالب(ع) بگذرد.
در غیر این صورت سنی ها به پیامبر نزدیک ترند از شیعه!!!
چون آنها بعد پیامبر دیگر ولی الله را قبول نمی کنند و در اسم پیامبر می مانند!!!
وحدت باشد نه تا آنجایی که متن خطبه ی غدیر پیامبر اعظم(ع) یافت نشود... چه در اینترنت چه در کتابفروشی ها...
وحدت باشد نه تا آنجایی که آیات قرآن را نصف بکار ببریم!
وحدت باشد نه تا آنجایی که نهج البلاغه را فراموش کنیم... نه خوانیم که ولی الله چه عذابی از دست این قوم فاسق متحمل شد...
وحدت باشد نه تا آنجایی که موضوع فدک را فراموش کنیم... همان منطقه ای که عمر، فاطمه الزهرا بنت رسول الله را برایش سیلی زد... و دستور داد تا دست و پای ولی خدا را ببندند و محسن را در جنین کشت... و ولاترین زنان دوعالم را در پشت در خانه اش مجروح کرد تا براثر همین جراحات شهید شد
و ...
و بدانیم و آگاه باشیم اگر غدیر فراموش شود باری دیگر ولی خدا را همانطوری که در عاشورا شهید کردند به شهادت خواهند رساند...
صاحب الزمان(عج)  ظهور به دلگرمی چه کسانی داشته باشند؟
کوفیان قرن 21 که باز هم غدیر را درک نکرده اند؟
ظهور  کند تا سر مبارک از تنش جدا کنیم و برای یزیدیان زمان ببریم؟ به وعده ی ملک ری...
یا او را زهر بنوشانیم  ؟ 
از همه مهم تر اینکه...
ما به چه سندی سنی ها را مسلمان می دانیم. مگر آن سه تن که سنی ها پیرو آنها اند مسلمان بودند؟؟؟
...
روایاتی که بیان می کند بارها عمر و ابوبکر و عثمان در شرایط مختلف حتی در حج الوداع قصد جان رسول الله را کرده بودند...، بماند|
یاحق